Surah at-Talaq - 65:7

Maksudnya: “Dan sesiapa yang di sempitkan rezekinya, maka hendaklah ia memberi nafkah dari apa yang diberikan Allah kepadanya (sekadar yang mampu); Allah tidak memberati seseorang melainkan (sekadar kemampuan) yang diberikan Allah kepadanya. (Orang-orang yang dalam kesempitan hendaklah ingat bahawa) Allah akan memberikan kesenangan sesudah berlakunya kesusahan.”


Terima kasih kerana bersama mashiemolly sweethijab..sila pastikan anda benar-benar bersedia untuk membuat sebarang pembelian sebelum anda mengisi order form dibawah...NO BACKOUT BUYER...happy shopping girlzss..

order form

Name:
Email Address:
Tel No
Address
Items/item code/quantity
Alternatif Items
Bank of payment MAYBANK
CIMB BANK
Questions

Click here to put a form like this on your site.

Monday, March 4, 2013

harga runtuh

salam semua..dah  masuk bulan mac untuk tahun 2013 ni..cepat sgt masa berlalu sedar x sedar dah 4 tahun mashiemolly sweethijab berkecimpung dalam perniagaan online ni..by sgt jatuh bgn yg kami lalui..tp kami x akan putus asa..sudah lumrah kehidupan kadang kita diatas kadang kita di bawah..

tahun ni kami harap pernigaan kami ini akan lebih memberangsangkan lagi..insyallah..buat kawan2 yg setia dgn kami nntikan stock2 menarik dr kami ye..untuk hari ini mas nak buat sale untuk stock2 yg masih ade...jom..klu nak blh grab cepat2 ye..khas buat anda harga runtuh untuk bulan mac...










RM15.00( free postage)




RM18.00 (free postage)



bawal dhiya

RM24.00 ( free postage)



RM15.00 (free postage)


prelove item 
RM20.00 (free Postage)
 


No comments:

Post a Comment